Skip to main content

7 CARA SERLAHKAN INNER BEAUTY UNTUK WANITA

Kecantikan Wanita Itu Subjektif, Apalagi Cantik Dari Luar, 
Kecantikan Fizikal Atau Luaran Mampu Menarik Perhatian Sesiapa Saja Yang Melihat. Namun Ada Kecantikan Yang Lebih Semulajadi Dan Abadi. iaitu INNER BEAUTY. Semua Wanita Akan Nampak Lebih Cantik , Anggun Dan Berseri Jika AdINNER BEAUTY.

7 CARA SERLAHKAN INNER BEAUTY

1.YAKIN DIRI.
Cantik Manapun Tapi Kalau Takda Yakin Diri, Kecantikan Akan Lebih Terserlah Apabila Ada Keyakinan Dalam Diri.
2.  MUDAH SENYUM
Muka Cantik tapi Sombong Dan Angkuh Tidak Ada Ertinya Dalam Hidup. Senyuman Adalah Solekan Muka Yang Paling Power Untuk Menawan Siapa Saja Yang Memndang.
3. JADI DIRI SENDIRI
Jadilah Diri Sendiri .Tak Perlu Jadi Orang Lain. Jangan Meniru Atau Paksa Diri Untuk Menjadi Orang Lain Hmaya Kerana Nak Di Puji CANTIK
4. HARGAI ORANG LAIN
Sentiasa Ingat 3 Patah Perkataan Ni - ,Please , Sorry Thank You. 3 Perkataan Yang Mengubah Kecantikan Dalam Diri Anda.
5. SUKA MEMBANTU
Ramai yang Perlukan Bantuan. Sama Ada Daripada Segi Duit, Atau Tenaga. Ringankan Tulang Dan Bantu Apa yang Kita Boleh Bantu.
6 JANGAN PANDANG ORANG TAKDA MATA
Takda Guna Jika Muka Cantik Tapi Suka Pandang Orang Lain Takda Mata. Jadilah Wanita Yang Selalu Menghargai Orang Lain,
7. SENTIASA BERSYUKUR
Sentiasa Bersyukur Dengan Apa Yang Kita Ada Dan Apa yang Kita Terima., Banyak NIKMAT Datang Bila Selalu Bersyukur. Cahaya Kecantikan Dalam Diri TERPANCAR Nampak Cantik Dan Lebih Muda.
CAMNA NAK NAMPAK CANTIK DAN BERSERI SEPANJANG MASA ?
Ada 2 TEKNIK Yang Boleh Anda Gunakan Di Mana Semua Orang TERUJA Dengan Kejelitaan INNER BEAUTY Yang TERPANCAR Dari Wajah Anda !!



1 - Titiskan Haruman Minyak  Aura7 Cahaya Ke Tapak Tangan Anda Dan Sedut Aroma Haruman Aura7 Cahaya Melalui Hidung Anda Sambil Pejamkan Mata. Teruskan Memejamkan Mata Dan NIKMATI Ketenangan Dalam Diri Selama Satu Minit, > RASAKAN 

2 - Titiskan 7 Titik Minyak Aura7 Cahaya Dan Campurkan Dengan 7 Gayung Air Biasa Ke Dalam Baldi. Kacau Mengikut Arus Lawan Jam Sambil Anda Niatkan Apa Saja Yang Anda Nak Dalam Diri Anda. 

Contoh : Aku Nak Muka Aku Sentiasa Cantik Berseri Dan Bercahaya Sepanjang Masa. Ketika Air Mandian Di Siramkan Pada Diri Anda > RASAKAN Muka Anda Cantik Jelita Dan Bercahaya.

Anda Akan Rasa Tak Selesa Seperti Berdebar- Debar, Pening Kepala, Sesak Dada Atau Nak Muntah Angin Ketika Pertama kali Menggunakan Minyak Aura7 Cahaya.

JANGAN RISAU !

Itu Bukan Anda Yang TAK SELESA Dengan Minyak Aura7 Cahaya Tu. Yang Tak Selesa Adalah ORANG DALAM Anda. Proses Perbersihan Dalam Diri Sedang BERLAKU Dalam Diri Anda.

Teruskan Jer Pakai Atau Mandi Dengan Minyak Aura7 Cahaya Ni. Lama - Lama ENERGY KOTOR Yang Ada Dalam Diri Anda Akan Keluar Dari Dalam Diri Anda.


MANFAAT AURA7 CAHAYA

     1- Membantu Menguatkan Pancaran Aura INNER BEAUTY Untuk Kelihatan Cantik Dan Mempersona.

  2- Menambah Daya Pikat Dalam Diri Yang Menjadikan Diri Menjadi Sejuk - Nyaman- Tenang Dan Mudah Di Dampingi.

      3- Menghindarkan Aura NEGATIF Bertimbun Dalam Diri Yang Banyak Menarik Masalah Datang Berulang - Ulang Kali.

4 - Meningkatkan Gaya Gelombang Rezeki Mengalir Laju  Dalam Urusan Perkerjaan  Mahupun Di Dalam Perniagaan.

5 - Menjadikan Diri Sentiasa Kelihatan Muda, Cantik Jelita Dan Berseri - Seri Sepanjang Masa. Diri Menjadi Perhatian Setiap Pandangan MATA.

TESTIMONI PENGGUNA AURA7 CAHAYA












WAJAH WAJAH MEREKA YANG CERIA SELEPAS GUNA AURA7 CAHAYA









BERAPA HARGA  MINYAK AURA7 CAHAYA NI ?
Harga Sebotol Aura7 Cahaya RM 99.90
Tapi Bulan Ni Ada Berita Baik.

>> PROMOSI << 
Anda Hanya Perlu INVEST RM 87.00 Sahaja ( JIMAT RM 20.90 )

Untuk Kembalikan  KETENANGAN - KEBAHAGIAAN - KASIH SAYANG Dalam Kehidupan Seharian Anda.

KEMBALIKAN  INNER BEAUTY Mu Yang Telah Lama Menghilang !!

Kembalikan SEKARANG >>> http://seriwajaha7c.wasap.my

Comments

Popular posts from this blog

5 HAL YANG WAJIB SURI RUMAH AMBIL TAHU DAN LIHAT SETIAP BULAN

SURIRUMAH JANGAN TERLALU BERGANTUNG DUIT BELANJA SEPENUHNYA DARIPADA SUAMI !! 5 HAL YANG WAJIB SURI RUMAH AMBIL TAHU DAN LIHAT SETIAP BULAN  1. Berapa Encik Suami Bagi Awak Duit Belanja Setiap Bulan? 2. Berapa Duit Yang Awak Simpan Setiap Bulan? 3. Berapa Banyak Yang Awak Sedekah Setiap Bulan ? 4. Tengok Berapa Banyak Awak Bagi Kat Mak & Ayah Setiap Bulan, Walaupun Dorang Tak Mintak. 5. Tengok Duit Dalam Bank Setiap Bulan. Makin Kurang Atau Dah Takda Langsung. Kalau Semua Kat Atas tu  'OK'  , Maka Tak Perlu Buat Side Income. Awak Memang Dah Stabil.  TAPI.. . ​ Kalau Tak  'OK' .  Masa Untuk Bertindak Sebelum Terlambat, Untuk Keluar Dari MASALAH Tu  Sekarang. #Alaaaaaa, Boleh Jer Ikat Perutkan?  Hehehe! Silakan Ikat Perut Anda. Itu Bagi Yang Boleh. Yang Tak Nak Ikat Perut, APA LAGI NAK BUAT? ANDA NAK BUAT DUIT RM1,000 - RM2,000 SEBULAN DENGAN SANGAT MUDAH & BERKESAN? Saya Nak Share TEKNIK Bagaimana Membu

BAGAIMANA MEMBUKA PINTU REZEKI YANG TERTUTUP

BAGAIMANA MEMBUKA PINTU REZEKI YANG SUDAH TERTUTUP RAPAT DALAM DIRI ANDA ? Apa Yang  BERLAKU  Dalam Hidup Anda  SEKARANG  Ini Adalah  BERPUNCA  Daripada Diri Kita Sendiri..Apa Yang Kita  BUAT  Itu Yang Kita  DAPAT. ADA 3 PERKARA  YANG MENENTUKAN HIDUP KITA HARI INI. - Apa Yang Selalu Kita  FIKIR. - Apa Yang Kita Selalu  RASA.  ( Emosi ) - Apa Yang Kita  BUAT. MASALAH DUIT. Jika Kita Sering   FIKIR   MASALAH  Duit Dan Sering   RASA  Duit Selalu Tak Cukup, Bermakna Kita Akan  MENARIK  Lebih Banyak Lagi Masalah Duit Yang Datang Dalam Hidup Kita.  Nak Ubah  Kewangan  Kita, Kena Ubah Gaya Fikir, Gaya Kita Berperasaan Dan  TINDAKAN  Kita Pasal Duit. 3 LANGKAH YANG MEYELAMATKAN ANDA DARI TERUS  BERHUTANG ? 1 : THINK GOOD Selalu Fikirkan Perkara - Perkara Yang Baik. Elakkan Fikir MASALAH Yang Datang. Lagi Banyak Kita Fikir, Lagi Banyak Dia Datang. 2. FEEL GOOD Selalu Rasakan Yang Best Best Dalam Diri Kita. Contoh, Rasakan DUIT Banyak Walaupun Duit Takda